exo-love me

سلام دوستان خوبم به وبلاگ من خوش اومدید و امیدوارم لحظات خوبی رو در اینجا سپری کنید

exo-love me

سلام دوستان خوبم به وبلاگ من خوش اومدید و امیدوارم لحظات خوبی رو در اینجا سپری کنید

این وبلاگ فقط در خصوص گروه اکسو ساخته شده و فقط در مورد اونا اپ میشه و شما میتونید هر چی که در مورد این گروه هست رو اینجا پیدا کنید و لذت ببرید-با تشکر-مدیریت سایت

ادرس اینستاگرام اعضای اکسو

شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ب.ظ
به مناسبت 7 میلیونی شدن سهون تصمیم گرفتم تا براتون اکانت اینستاگرام اعضا رو بذارم ( میدونم قبلا هم یک بار مال چندتاشونو گذاشتم )  فقط 7 نفر از اعضای گروه اکسو توی اینستاگرام عضو هستن که من هم همین 7 نفر رو ادرس اینستاشون رو براتون قرار میدم ^_^ نظر فراموش نشه (کپی با ذکر منبع)
سهون: https://www.instagram.com/oohsehun/
چانیول: https://www.instagram.com/real__pcy/
بکهیون: https://www.instagram.com/baekhyunee_exo/
لی : https://www.instagram.com/zyxzjs/
لوهان:https://www.instagram.com/7_luhan_m/
تاعو:https://www.instagram.com/hztttao/
کریس:https://www.instagram.com/galaxy_fanfan/


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۱
kim seohyun

نظرات  (۸۶)

مرسیییییی ^^
من همرو فالو کردم
پاسخ:
خواهش میکنم - چه خوب
میشه برا همه رو بزاری؟
پاسخ:
بله به زودی میذارم گلم...........
خخخخخخخخخخخخخخخخخ 
پاسخ:
?????????????????? بگو عزیزم تا ماهم بخندیم
Jump.    Jump        jump.              E X O
پاسخ:
:))
سلام خوبی ؟ دوستای من ایدا و الناز هردو عاشق گروه اکسو هستند منم کنجکاویم گل کرد که ببینم اصن اکسو چی هست تازه اونا تو مدرسه شخصیتای گروه اکسو رو برای خودشون گذاشتن خخخ  ممنون از سایت قشنگتون خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی:
ANAJOON81.BLIGFA.COM
ممنون موفق باشی ^___^
پاسخ:
خواهش میکنم عزیزم
حتما سر میزنم
راستی اگه خواستی بیای تو وبلاگم بزن رو همون کره ی زمینه که بالای اسم منه مطمعنم  پشیمون نمیشی ممنون 
نظر یادت نره خخخ ببخشید اگه زیادی نظر دادم

پاسخ:
اوکی ^_^
پس مال دی او ،چن ، کی کوووووو😳
پاسخ:
اونا رو هم میذارم xD
سلام من عاشق گروه اکسو هستم میخواستم بگم اگه میشه مال لوهان و دی او و سهون هم بزارین ممنون میشم اگه میشه یه خواهش دیگه مال بقیه عضوم بزارین ممنون میشم 😘
پاسخ:
سلام عزیز دلم  هر کدوم از اعضا که اکانت اینستاگرام داشتن رو من اینجا گذاشتم . دی او نداره متاسفانه
بفرما http://samira-exo.blog.ir/1395/05/07/%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%88
کای چی پس ؟ 
اونم نداره ؟  T_T
مامی سوهو چی ؟
چن چن چی ؟
عـــــــــــــــــــــــــاقــــــــــــا
من اینستا کای دوست T_T
راستی مرسی از وب خوبت لاو S2
پاسخ:
اره فقط همینایی که اینستاشونو گذاشتم دارن عزیزم اگ تو بری سرچ کنی تو گوگل مثلا اینستاگرام کای بعد برات کلی ادرس میاره ولی اینایی که میاره هیچکدومشون مال خوده کای نیس و فن پیجه
خواهش میکنممم :))))
خاک تو سرشون معلوم نی دخترن یا پسر
صورتشون از کف دست من کم تر مو داره
گوشواره هم که میپوشن
موهاشونم چتری
بعد شما میاین از ابرو برداشتن پسرا تو ایران انتقاد میکنین... ههه:/
خط چـــــــــشـــــــــــــم
رژ لــــــــــــــب
جووووووووووووووووووووووووون
بخورمشون جوجوهای ناناز

بین خودمون بمونه
اینا، از اونا هم دارن؟!؟
پاسخ:
....................................
پیج دی او چی میخوام😭😭😭
پاسخ:
دی او اینستاگرام نداره گلم:( اما اگه میخای میتونم فن پیج هاشو واست بذارم.
ببخشید منظورت. از اونا کدوماست؟
پاسخ:
دی او و چن و کای اینستاگرام ندارن گلم فقط فن پیج هاشون هست که اگه بخاید میذارمشون:)
بس بقیه چی؟
دی او عشقم؟
پاسخ:
دی او اینستاگرام نداره :( شرمنده
سلام شما مطمئنید دی او اینستا نداره ؟ مگه میشه؟

پاسخ:
بلههههههههههه شما هم خیالت تخت :)

اگر میشه بهترین فن پیج های دی او رو بزارین😊
سلام این آدرس برای د ی اوhttps://www.instagram.com/D.O EXO/نیست آیا؟؟
پاسخ:
سلام نه عزیزم این فن پیج دی او هستش (اگه خوده دی او بود حتمن تایید شده بود توسط کمپانی اس ام )
این آدرس دی او نی؟https://www.instagram.com/overdokyungsoo
پاسخ:
نه گلم این فقط فن پیج دی او هست :)
(اگه خوده دی او بود حتمن تایید شده بود توسط کمپانی اس ام )
چرااااااااا😢😢😭😭
چرا دی او اینستا نداره آخه😢😢😢😢😢😢
پاسخ:
اینو دیگه باید از خودش بپرسی گلم ^^
من واقعا ممنونم که اینستا گرام بکهیون رو گذاشتی.ای کاش اینستا گرام سوهو رو هم میذاشتی.ولی بازم ممنونم.دوست دارم .بابای :-)
پاسخ:
خواهش میکنم عزیز دلم :) سوهو اینستاگرام نداره متاسفانه :(
من واقعا ممنونم که اینستا گرام بکهیون رو گذاشتی.ای کاش اینستا گرام سوهو رو هم میذاشتی.ولی بازم ممنونم.دوست دارم .بابای :-)
ووووااااااااااای مرررررررررررررسی عشقم 
خیلی خوب می شه اگه مال همه رو بزاری
مممممنون خیلی خوشحالم کردی من exo رو
خخخخخخخیلی دوست دارم
پاسخ:
خواهش قشنگم:) همه اعضا اینستاگرام ندارن متاسفانه وگرنه میذاشتم^^
یه سوال دارم لی کجایه نه تو کنسرتاهست نه تو عکسا
اکسو چرا اهنگ 2017 رو نمیدن
پاسخ:
لی متاسفانه مشکل داره بخاطر فکر کنم کمرش :(
دارن خوشبختانه برای کامبک آماده میشن ^^
ممنون
پاسخ:
خواهش ^^
خیلللللللللى معذرت مى خوام ولى ىه سوال... دوستم مى گفت اکسو کاراى س.ک. س. ى. انجام میده....میخواستم بپرسم واقا راسته؟؟؟؟؟ خواهشاجواب بدین 😔
پاسخ:
خب راستش بعضی وقتا آره خخخخ
چرا مال دی او رو نذاشتین
پاسخ:
دی او اکانت اینستاگرام نداره گلم که :)
ممنوووووووووووووون!
پاسخ:
خواهششششش!
سلام عزیزم ممنونم مال شیومین کوش همشون رو نزاشتی که عزیزم
پاسخ:
شیومین - دی او - کای - چن - سوهو- اینستاگرام ندارن :)
دوستان کسی راجب بقیه پیج های مجازی چانی چیزی میدونه؟
آدرس سایر پیج هاشونو دارید؟توی فیسبوک یا کاکائوتاک
پاسخ:
چانیول فقط در اینستاگرام هست و در فیسبوک و سایر شبکه های مجازی نیست و اگر پیجی دیدید اونها فیک هستند و صدالبته که در کاکاِوتالک هستش ولی خب هیچوقت ایدی رو در اختیار فن هاش قرار نمیده که گلم :)
سلام میشه لطف کنین پیج اینستاگرام سوهو و کای رو هم بزارین؟؟
پاسخ:
سوهو_کای_دی او_شیومین_چن پیج اینستاگرام ندارن :)
سلام آدرس اینیستاگرام دی او @overdokyungsoo 
۳۰ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۲ چانی عشق من😍
ممنون😊😊😊😊😊😊😊😊
ممنون عالی بود انگار پستاشونم هست سهون لایک 
mishe fan kai ro bzrin
ممنونم 😊😊😊
سلام 
اگر کسی وبلاگ اموزشی خوب  زبان کره ای داره به من بده لطفاااااا😣😣
سلام 
اگر کسی وبلاگ اموزشی خوب  زبان کره ای داره به من بده لطفاااااا😣😣
لطفا یکی جواب بده
سلام میشه اینستای اعضای شاینی رو هم بزاری ممنون💜
میگم چرا کریس اکانتشو پروایت کردههههه 😢😢😢
شما‌خود‌چانیول‌‌‌هستید؟؟
😭😭😭😭چرا دی او نداره
ممنون به خا طر چانیول . من واقعا عاشقشم
سلام حالا اینا واقعی هستن؟
خیلی دوستون دارم ولی چرا دی او نیس😖
وااااییییی پس ماله کای و چن کووووو
من عاشق این دوتام ینی هیچ کدوم ابنستا ندارن؟؟؟؟؟؟
☺😑
خیلی خیلی ممنونم از وبلاگ بی نظیرن . من عاشق این گروه هستم . واقعا ممنونم 
اما خیلی حیف شد که دی او نداره . 
سلام خسته نباشین ممنونم ازتون.یه سوال بعد از اینکه تو پستاشون کامنت گذاشتیم پاک میشه؟ یا چون تعداد کامنتا زیاده میره بالا میمونه؟ آخه من بعد از اینکه کامنت گذاشتم نتونستم پیداش کنم. اگه بدونین ممنون میشم راهنماییم کنین.
پیج کریس عوض شده 
@kriwsu
سلام میشه آدرس اینستای کای رو بزارید❤❤
@zdklin
این آیدی پیج کای هست بپاچین فالو کنین تازه این اکانتو زده هنوز تیک آبی نداره ولی فالوعراش میلیونی هست میتونید از همون تشخیص بدید :)


مرسی😍
سلام اگه میشه آدرس بهترین فن پیج سوهو رو برام بزارید
راستی دوست دارم سایتی ک عکس نوشته ی اکسو رو درست میکنه هم داشته باشم اگه میتونید کمکم کنید لطفا
ممنونم
سلام عزیزان خواستم به اطلاعتون برسوم که کای اینستاگرام داره  همین
سلام میشه پستتون رو آپلود کنید؟ کای خیلی وقته داره شیومینم ی چن روزیه باز کرده:) 
تو اینستا آیدی @zkdlin   واسه کای.  @e_xiu_o  هم واسه شیومین. شرمنده لینک مستقیمو ننوشتم نت وصل نشد.
چرا سوهو اینستا ندارهههههههه
من سوهو موخوام
ممنون
لطفا سوهو و دی او رو هم بزار
لطفا مال توایس وبقیه رو هم  پیدا کردی بزار
مطمئنین بقیه اعضا ندارن؟آخه مگه میشه اینستا نداشته باشن؟ بعدش من یه پیج پیدا کردم تمام جزئیاتش برلی کایه لایک هاشم مثل چانی و سهون همه میلیونی ان,کامنت هاشم چند زبون نوشته,کره ای,چینی,انگلیسی..
من مطمئنم بقیه اعضا هم دارن لطفا بگردین
برا چی مال کریس نمیاد
پیج کای:

https://www.instagram.com/zkdlin/


سوهو:

https://www.instagram.com/kimjuncotton/

شیومین:

https://www.instagram.com/e_xiu_o/
دی او وچن بینشون ندارن
۰۳ بهمن ۹۷ ، ۰۲:۵۱ تهمینه اسدی
طرفدارتم چاینیول دنیا به یک تارموت نمی ارزه
پیچ دی او میخوام 😢😢
دی او فقط جیمیل داره(:
سلام کای اینستا داره تیک آبیم خورده ادرسش اینهzkdlin

کای و سوهو هم اینستا دارن فقط کیونگسو و جونگده انگار هنوز وارد اینستا نشدن . 

 

من دی او خواست

کسی آدرس ایمیلشونو نمیدونه.

سوهو ک اینستا داره 

من پیج اینستا سوهو و چانیول و سهون و لی و بکهیون رو دارم . سوهو هم یه پیج داره مال خودشه . اتفاقی پیجشو دیدم عکس هم اپلود کرده بود از خودش

میشه ادرس ایمیل کیونگسو رو بدی؟؟؟؟ ممنونم 

وادافاککک 

چرا دی او اینستا ندارههههههههه

چراااا

یکی‌ب من‌دلیلشوو بگههه

دی او هم پبج داره؟میشه بزاری؟

سلام میشه یه سوالی بکنم درسته خجالت میکشم امکا واجبه برام میخواستم بدونم من چون تاحالا اینستاگرام نداشتم میخواستم بدونم اگه تو اینستاگرام مثلا اعضا رو فالو کنی می تونی بهشون پیام بدی میبینن ؟ ممنون میشم جوابمو بدی

سلام دوست عزیزم من با اجازت از سایتت کپی کردن برای وبلاگ خودم البته با ذکر منبع 

یه سوال میخواستم بپرسم وبلاگمو تازه باز کردم نمیدونم چیکار کنم توی موتور جستجوی گوگل بیاره اگه میدونی راهنماییم کن ممنون 

http://zitao.blogfa.com اینم ادرس سایتم

خیلی ممنون 👌👌

میتونی از لوهان رو هم بزاری

ممنون بابت کاری کردی

 

https://www.instagram.com/zkdlin/ این اینیستا گرام خود کای هست که11 میلیون دنبالش می کنن

پیچ اینیستا لوهان رو جستی 

میشه بزاری برام 

 

ملسی

اگه میشه ادرس پیج دی او یا همون دو کیونگ سو رو هم بذارید

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی