exo-love me

سلام دوستان خوبم به وبلاگ من خوش اومدید و امیدوارم لحظات خوبی رو در اینجا سپری کنید

exo-love me

سلام دوستان خوبم به وبلاگ من خوش اومدید و امیدوارم لحظات خوبی رو در اینجا سپری کنید

این وبلاگ فقط در خصوص گروه اکسو ساخته شده و فقط در مورد اونا اپ میشه و شما میتونید هر چی که در مورد این گروه هست رو اینجا پیدا کنید و لذت ببرید-با تشکر-مدیریت سایت

کنسرت جدید اکسو جونم.........

پنجشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۱۰ ب.ظ

پارت اول:
http://uplod.ir/y6vnm1nvqk9d/[ENG_1080p]_150823_BusanCon_EX0_Cut_1of2_[mr.virtue]_[720p].mp4.htm
اینم پارت دومش:       http://uplod.ir/lemymlja5vc1/[ENG_1080p]_150823_BusanCon_EX0_Cut_2of2_[mr.virtue]_[720p].mp4.htm
                                                                                                                                                 

اینم از کنسرت جدید اکسو به درخواست ابجی مریم که در دو پارت گذاشته میشه و در این کنسرت اهنگای قشنگشونو میخونن . پیشنهاد میکنم به هیچ وجه این کنسرتو از دست ندین.........

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۹
kim seohyun

نظرات  (۳)

عالی بود ابجی سمیرا!!!!!!!!!!!1
پاسخ:
قابلی نداشت عزیزممممممم
مرسییییییی^^
حتما دانلود میکنم
پاسخ:
خواهش میکنم - حتما دان کن
فایل یافت نشد میاد. زیر نویس نداره؟
پاسخ:
حذف شده متاسفانه :( دوباره برات میذارمش ^^
زیرنویس کره ای و انگلیسی داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی