exo-love me

سلام دوستان خوبم به وبلاگ من خوش اومدید و امیدوارم لحظات خوبی رو در اینجا سپری کنید

exo-love me

سلام دوستان خوبم به وبلاگ من خوش اومدید و امیدوارم لحظات خوبی رو در اینجا سپری کنید

این وبلاگ فقط در خصوص گروه اکسو ساخته شده و فقط در مورد اونا اپ میشه و شما میتونید هر چی که در مورد این گروه هست رو اینجا پیدا کنید و لذت ببرید-با تشکر-مدیریت سایت

رابطه گروه snsd با گروه exo

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ب.ظ

خب دوستان همگی میدونیم که خانم ته یون از گرلزجنریشن با اقای بک هیون در رابطه هستن و ته یون بعد از رفتن کریس و لوهان به اکسو خیلی نزدیک شده بود و اکسو به ته یون رقص یاد میدادن و برعکس در همون حین هم جناب بکهیون به ته یون گفته که خیلی خوشگله و از این حرفا و از اون روز به بعد هی با هم قرار میذاشتن- اینم عکس این دو نفر- نظر شما درباره رابطه این دونفر چیه- ایا شما هم مثل من انتی فن گروه گرلز جنریشن هستین یا یک طرفدار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۵
kim seohyun

نظرات  (۲۵)

من که انتی فن snsdنیستم ولی به نظر من ادم باید با یکی کوچیکتر خودش دوست میشد البته حالا که دیگه خدا رو شکر دیگه باهم رابطه ای ندارن
پاسخ:
دیگه رابطه ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واااااااااا ینی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام این فقط یک شایعه ی الکی بوده که کمپانی اس ام بعد از رفتن کریس و لوهان سهامش اومده پایینو برای اینکه سهامش دوباره بره بالا اینو گفته و تازه گرلز جنریشن یه این نازی چرا باید انتی فنش باشی
پاسخ:
سلام گلم. نه عزیزم این موضوع به هیچ وجه شایعه نیست و این رابطه با مدرک موجوده اگ خواستی میتونم عکس هاش رو هم بذارم و حتی پیام های خود ته یون در مورد دوستیش با بکهیون . و در ضمن کمپانی اس ام انقدر شهرت و معروفیت در کره و حتی کشور ما داره که نخاد بخاطر بالا بردن دوباره سهامش باعث بوجود اومدن اختلاف و درگیری بین طرفدار های کار اموز هاش بشه . تازه مگ کمپانی اس ام ببخشیدا مغز خر خورده که بخاطر اینکارا باعث 2 برابر شدن انتی فن های یکی از کاراموز های خوش صدا و با استعدادش مثل تهیون بشه :(((((((
در اون ضمینه هم مگ هر گروهی که ناز بودن ادم نباید انتی فنشون بشه؟؟؟ واااااااااااااااا فن یا انتی فن بودن که همش در قیافه یک ایدول خلاصه نمیشه خواهر گلم :)))) من خودم طرفدار پروپاقرص تهیون هستم
همون بهتر که جدا شدن اخه بکهیون لیاقتش بیشتره.البته من طرفدار هردو هستم
پاسخ:
:) شاید قسمت نبوده که تا آخرش با هم باشن.............
من طرفدار هر دو تا شونم منظورم گروه گرلز جنریشن و اکسو بود . البته توی گروه اکسو از چانیول بیشتر خوشم میاد ولی هر دو تا گروه فرشتن .
من یه درخواست داشتم ازتون ، میشه عکس های ته یون رو با بکهیون که در رابطه بودن رو بفرستی ؟
این واقعی بود ولی خب واقعا واسه منم یکم عجیب بود و منطقی ...
منم از گرلز جنریشن بدم میاد ایییییش
اصلا هم ناز نیستن مخصوصا سئوهیون اصن اسمش میاد اوقم میگیره
ایییییش
تازه این اولش بود گلم انقد اکسو و snsd با هم رابطه دوستی دارن ...
-______- 
من آنتی فن snsd نیستم اما نه اینکه کلا ازشون بدم نیاد اینکه اگه هرگرچه دختری دور اکسو نپلکه من کار به کارش ندارم
Hello girls
Are you ok?IM fine
I think why do people love exo?but snsd better than exo
Thanks
See you bye
من واقعا از تیون و همینطور بکهیون خوشم میاد و هر دوتاشونم اوپا های منن 
خیلی دوست داشتم رابطشون طولانی باشه 
ولی با این حرف هایی که بکهیون ال  ها توی پیج تیون نوشتن بیچاره ناچار شد رابطشون رو بهم بزنه 
تیون تو یکی از اجرا هاشون به خاطر حرف های فنا گریه می کرد
حالم از گروه snsdsبهم میخوره لاقل بزرگتر از خودش پیدا میکرد همون بهتر که جدا شدن
دختره گوزی اشغال عوضیییییییییی
اهههههه تیون چندش 
حتما دارین از حسودی میترکین ک دخترمون ته یان انقد موفقه ک اینجوری درموردش حرف میزنید حق ندارید بهش توهین کنید 
هدکی ی علایقی داره و باید بهم دیگ احترام بزاریم 
snsd نه تا فرشته پاکن ک هیچ کی بهشون نمیرسه 
من انتی فن اکسو نیسم ولی ازشون خوشم نمیاد و شما حق ندارید بهش توهین کنین 

یه جا گفته شده که بکهیون راجب قضیه ته یون عذر خواهی کرده و اکسوالا گفتن دیگه نمیخوایم ببینیمت وبکهیونم تا یه سال پیج اینستاشو بسته

قضیه این چیه؟

این مطلب شایعه است چونکه من مدرک دارم.بیایید یکم مطالب رو زیر ذربین مشاهده کنیم می دونید موقعی که ای شایعه پخش شد کریس و لوهان از گروه رفتن.کمپانی اس ام این شایعه را درست کرد تا فن ها و دیگر مردم به قضیه ی رفتن لوهان و کریس سروکار نداشته باشندواو بدون توجه به فنا ی بکهیون و تهیون این ویدیو وخبر ها و دوسه تا ویدئو ی عاشقانه این شایعه را منتشر کرد

من اون اولااز snsdخوشم یومد ولی حالا دیگه ازشون خوشم ممیاد دست خودم نیس هردختری دور و بر اکسو بپلکه ازش متنفر میشم مخصوصا تهیان که از اولم ازش خوشم نمیومد😕

خلاصه این خبر شایعه است و لی سومان😐برای منفعت خودش این خبرو شایعه ساز کرده

تهیون لیاقت بکهیون رو نداشته. من نمیدونم رابطشون دقیقا چی بوده چون عکس از قرارشون هست ولی باز هم ممکنه اس ام این کار رو کرده باشه و قابل توجه همه بعضی از عکس ها فتوشاپ هست. تهیون یک بار از شدت مستی تصادف کرده. دقت کردید ک ایدل های دیگه هم رابطه دارن ولی انقدر عکس ازشون منتشر نشده. ب نظرم این میتونه کار اس ام باشه. بکهیون خیلی لیاقتش بالاست و الان هم خیلی موفق هست اما ی سری ها میخوان از این شایعه رابطه بسازن و حتی گفتن ک انگشتر بکهیون توی عکس های البوم سیتی لایتز حلقه بوده. خداییش SNSD اونقدرام گروه خوبی نیست

 

ینیااااا خدایی چطور دلتون اومده به تهیون هیت بدین الان کع کل اکسو رو با ب پ شیپ میکنن راضی این؟والا ته یون بنده خدا که خییییلی خوب بود تا این حال بهم زنایی که خودشونو میچسبونن به اینو اون:/

۲۷ شهریور ۹۹ ، ۰۷:۱۰ چانیول جیمین جنی سانا آیرین

خدایااااا بسه این شایعه ها رو باور نکنید اینا همش فیکه اگر عکس میخواید که همش فتوشاپه نباید هرچی تو عکس هست که باور کنید حالا با اینا کار ندارم کلا همه این عکسا فیکه همه اینا رو دونفر بیکار درست میکنن اگر اینجور باشه صد تا این عکسا تو یوتیوب هست همش رابطه جانگ کوک و لیسا سهون و لیسا و ..... همش فوتشابه من خودم هم ارمی هستم هم اکسوال هم بلینک و وانس

۱۷ مهر ۹۹ ، ۰۱:۴۷ Jisoo_Beakhyun🌈Beaksoo

ته یون خره نفهمه بیشعور بدشکله زشته .... هست

بکهیون خیلی بهتر از اونه

ته یون پیرزنیه

انشااله ته یون بمیره

ای کاش جیسو و بکهیون برن باهم😭

واقعیه باهم بودن

ای کاش بکهیون بهش میگفت خیلی زشتی بعد ته یون گورشو گم میکرد میرفت

۱۷ مهر ۹۹ ، ۱۸:۲۸ Jisoo🌈Beakhyun-Beaksoo

آره راست میگه ای کاش بکهیون و جیسو برن باهم

ای کاش هم ته یون بمیره

سلام  بعد از چند نفری که از اکسو رقتن  لی سومان  برای اینکه سطح  اکسو رو ببره بالا این شایعه رو درست کرده و اصلا واقعی نبوده 

اههههه جیسو دیگه کدوم خریه خیلی هم زشته حالم ازش بهم میخوام 🤮🤮🤮🤮🤮🤮 بعد ته یون چرا باید بمیره بلک پینک کلا بمیره ایششش

ارههههه واقعا من از بلک پینک متنفرم خیلی خودشونو بالا میگیرن جرررر صداهم خو ندارن اصلا لیسا خیلی خیلی بد میخونه همشون بد میخونن اما لیسا از همه بد تر 

اصلا همه گروه ها برن به جهنم فقط اکسو و اسپا بمونه 

خب اول اینکه راجب خبر باید بگم که من نمیدونم چی بگم واقعا ولی از اونجایی که دنیای پشت پرده کی پاپ و کمپانی ها خیلی خیلی پیچیده تر از چیزیه که ما تصور میکنیم من با نظریه این که برای حواس پرتی انجام شده موافقم 

و دلیل اصلی که تصمیم گرفتم این پیامو بزارم خوندن کامنتاتون بود و من واقعا واقعا با خودم فک کردم یه نفر چقدر میتونه بی رحم باشه که راجب کسی که حتی درست حسابی هم نمیشناسش اینجوری حرف بزنه واقعا چجوری به خودتون این حقو میدید منم ذره ای تیون رو نمیشناسم ولی فقط به این فکر کنید که اونم ادمه که اونم ناراحت میشه دقیقا چقدر باید بیشعور باشی که بگی برو بمیر . دختره اشغال . لیاقت بکهیون رو نداشت و همه جای دنیا همینه دارم فک میکنم دقیقا چه فرقی با هیترایی دارین که به کیپاپ و گروه های مورد علاقتون فحش و توهین میکنن یعنی واقعا روتون میشه بهشون حرفی بزنید وقتی خودتون انقد راحت و با بی رحمیه تمام راجب یکی اینجوری حرف میزنید . بین کامنتاتون خوندم که یکی میگفت تیون بره بمیره جیسو خوبه یکی میگف بلک پینک و جیسو برن بمیرن و خدایا چقدر بد و ترحم برانگیزین که اینطوری راجب بقیه بدون اینکه در نظر بگیرین دل کسی میشکنه حرف میزنین 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی