exo-love me

سلام دوستان خوبم به وبلاگ من خوش اومدید و امیدوارم لحظات خوبی رو در اینجا سپری کنید

exo-love me

سلام دوستان خوبم به وبلاگ من خوش اومدید و امیدوارم لحظات خوبی رو در اینجا سپری کنید

این وبلاگ فقط در خصوص گروه اکسو ساخته شده و فقط در مورد اونا اپ میشه و شما میتونید هر چی که در مورد این گروه هست رو اینجا پیدا کنید و لذت ببرید-با تشکر-مدیریت سایت

عکسای دسته جمعی اکسو

چهارشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۴
kim seohyun

نظرات  (۲۶)

عالی بود
پاسخ:
قابلی نداشت ابجی جونم
خیلی عالیه خسته نباشی
پاسخ:
ممنون عزیزم
سلام واقعا خسته نباشید. 

پاسخ:
سلام
مر30 گلم
بسیار عالی بودن به وب ما هم سری بزن دوست عزیز خوشحال میشم
پاسخ:
حتما ^_^
سلام عکسهات عالی بودن ممنون خیلی قشنگن
پاسخ:
سلام خواهش میکنم عزیز دلم
عکسا عااااااااااااالی بود کیفیتشم عاااااااااااااالی بود چمال چمال کوماسمیداا
پاسخ:
خوشحالم که راضی بودی عزیز دلم :))))
خیلى جیگرن
پاسخ:
یس *_*
واى شوهرهامو نگاه چه عکس هاىى انداختن.خخخخ
عالى بود عالى.
پاسخ:
خخخخ شوهرات؟!! فدات شم گلم قابلی نداشت
مرسی خیلی خوب بود
پاسخ:
خوشحالم راضی بودی گلم***
عالییییییییییییی بود مرسیییی
پاسخ:
فدات :) خوشحالم راضی بودی
سلام عالی بودن . بین همشون کریس از همه خوشگلتره . سه هون خوشتیپ تر . بکهیون بامزه تر . شیومین باحال تر و دی او منحرف ترین اند . 
ولی همشونو از ته ته دلم دوست دارم . خدایی خیلی باحالن . مرسی از عکسای باکیفیتت 
خوشمان آمد....! خخخخخ
پاسخ:
خیلی خوشحالم کردی عزیزممممممممممممممم پس چانیول چی ؟ خخخخ
تشکر دوست عزیز.
خیلی قشنگ بودن.
پاسخ:
خیلی خوشحالم شدم که راضی بودین :)
میدونید اینا فوق العاده ان اما چرا تسخیصشون سخته؟؟😜😘راستی من عاشق کای ام اونمso muchhh😘
پاسخ:
نه خیلی هم سخت نیست اگه میخای خوب باهاشون آشنا شی و اسماشون رو یاد بگیری بهت پیشنهاد میکنم برنامه Exo showtime رو تماشا کن !
خیلی عالی جذاب من فن جانگ (لی) هستم و خیلی دوسش دارم ممنون بابت عکسا محشر بودن
پاسخ:
از شنیدنش خوشحال شدم عزیزم (*_*)
سلام عکساتون هم کیفیتش خوبه هم خیلی قشنگه لطفاازاکسوکی بیشترعکس بذارین ممنون
عااااااااااالی کوماسمیداااااااااااا
لایکککککککککککک
لوهان اخییییییی همشون نا نا زن 
aliiiiiiiiiiiiiiiiiiii bodd
من شما رو خیلى دوست دارم    I love you  ❤️💜❣️💕💗💖💝💘
۲۴ اسفند ۹۷ ، ۱۶:۴۴ زن چانیول :/
مرسی . عکسا خیلی خوب بودن
۲۴ شهریور ۹۸ ، ۲۰:۳۸ 🎧🎶💖کیم یاسى💖🎶🎧

واو

 

واقعا ممنون. 

کیفت عکس ها پرفکته. 

امیدوارم عکس های بیشتری رو به اشتراک بزارید

 

عالی عایلی بود

 

هلو این عکس ها رو از تلگرام آوردی اینا اصکین

عالی بود یا همون خوب بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی