exo-love me

سلام دوستان خوبم به وبلاگ من خوش اومدید و امیدوارم لحظات خوبی رو در اینجا سپری کنید

exo-love me

سلام دوستان خوبم به وبلاگ من خوش اومدید و امیدوارم لحظات خوبی رو در اینجا سپری کنید

این وبلاگ فقط در خصوص گروه اکسو ساخته شده و فقط در مورد اونا اپ میشه و شما میتونید هر چی که در مورد این گروه هست رو اینجا پیدا کنید و لذت ببرید-با تشکر-مدیریت سایت

یه سری عکس با کیفیت واقعا زیبا

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۱۷ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۳
kim seohyun

نظرات  (۱۴)

۲۲ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۱ یه طرفدار اکسو(سهون)(کای)
خواهشا عکسهای کای سهونو بیشتر بازم بزارین ممنون
پاسخ:
چشم :)
عاااااالی بود ممنون
پاسخ:
خوشحالم که راضی بودی گلم :)
من تازه اکسوالی شدم فکر نمیکردم تا این حد عالی باشه عاشقشون شدم  . سعی کن موزیک ویدئو های جدیدتری بذاری . 
ازت ممنون میشم اگه از کریس ، سهون ، شیومین وبکهیون بیشتر عکس بذاری . 
میرسسسسسی
پاسخ:
چه خوب :) باشه عزیزم به روی چشم میذارم
من تازهباهاشون آشنا شدم عکسات مثل صاحب هاشون فوق العدند. میگن هرکی با این گروه روبه رو میشه یکی رو بیشتر دوستداره منم عاشق کایم  king اکسو واقعا لایق ستودن هست😌
پاسخ:
خوشحالم که از عکس ها راضی بودی گلم ^^
بله کای شاه رقص در گروه اکسو است و رقص اون واقعا قابل ستایشه.....
منم تازه به اکسوالی ها پوستم توشون سهونو بیشتر دوس دارم واقعا عکسای جذابو قشنگی بود ممنون
سلام عکسا عالی بودن بیشتر بذارین مرسیی
سلام من تازه اکسوالی شدم وعاشق کریسم عکساشو اگه.میشه بذارین
میشه از سهون بیشتر عکس بزارید؟ متشکرم💋
من الان چهار سال و نیمه که اکسو رو میشناسم وتمام زندگیم اکسوئه اکسو بهترین گروه تو کی پاپ و کره وحتی تو کل جهانه همه ی اعضای اکسو فوقولادن من تو اکسو عاشق سهونم Sehun Forever & exol Forever we are one ممنون از عکسات عکسای خوشگل و با کیفیتی بودن exo king اکسو فاااااااییییتتتتیییینننگگگگگگ

مرسی از گذاشتن عکسا ولی میشه عکس سهونو بیشتر بذارین ؟

ممنون واقعا باکیفیتن و خوشگل لطفا از چانی وبک بیشتر بزارین ممنون میشم😉

سلام کیفیت عکس ها خوب بود ولی خواهش می کنم بیشتر عکس از بکهیون و شیومین بگذارید ممنون میشم

ممنون واقعا عکسای با کیفیتی بود

خییییلیییییی باکیفیتن ولی لطفا خوشگل تر هم از بکهیون با همین کیفیت بزارین💜🔮🧸

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی